NotRyan skrev:Sitter i Thai F mellan Tokyo och Bangkok just då efter en ANA F till Tokyo... Tyvärr, eller nåt...Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Nu har jag och@flumkommit fram till att det är dags för en träff i Luleå.Ping@NotRyan@mry@rob74mm...Tänkte att vi ses på Olearys tisdagen den 22/12 kl 19:00. Anmäl i tråden om ni kommer eller kanske kommer så uppdaterar jag listan. Välkommna!Kommer:FF#1flumKlicka för att utvidga...
nilsson skrev:Olearys när det finns ett ställe som heter jazzmatsalen? (nej, jag kommer inte oavsett)Klicka för att utvidga...
Hmm. Jag är ju ledig, men ska väl vara på jobbet kl 8 på onsdag, så det blir nog svårt för mig. Måndag hade varit lättare...FF#1 skrev:Nu har jag och@flumkommit fram till att det är dags för en träff i Luleå.Ping@NotRyan@mry@rob74mm...Tänkte att vi ses på Olearys tisdagen den 22/12 kl 19:00. Anmäl i tråden om ni kommer eller kanske kommer så uppdaterar jag listan. Välkommna!Kommer:FF#1flumKlicka för att utvidga...
Hur vart det, kunde du komma @rob74?rob74 skrev:Det ser ut som om jag blir ledig på onsdag, så det hade varit kul att komma ner. Ska göra en sista koll med lite restider/boende först.Klicka för att utvidga...
Måste tyvärr backa på detta.FF#1 skrev:Hur vart det, kunde du komma@rob74?Någon annan ytterligare som kommer?Klicka för att utvidga...
Ok, trist men vi får fixa nya chanser.rob74 skrev:Måste tyvärr backa på detta.Blir tajt nog att fixa allt inför julen här som det är.Får försöka igen till våren...Klicka för att utvidga...