Christian R skrev:Tak til alle for en hyggelig aften med lidt EuroBonus point som ekstra bonus. Tjeneren kunne dog ikke forstå hvorfor mit EuroBonus kort ikke kun læses som kreditkort, måske har hun aldrig set et der ikke var co-brandedKlicka för att utvidga...
rob74 skrev:Samma som när jag var på förra träffen. Fick registrera poängen med mitt SAS/Diners och sedan betala med mitt SAS/Amex...Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Jeg tror du misforstår mig, mit EB kort er IKKE er betalingskort, det havde hun tydeligvis ikke oplevet før...Klicka för att utvidga...
mry skrev:De skulle efterregistrera mina poäng sa de sist, har dock inte sett dem ännu så får väl maila dem igen antar jag...Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Jasså, du fick aldrig in dem efter förra träffen? Mina trillade in så snällt och fint någon vecka senare...Klicka för att utvidga...
Flood skrev:Tack allihopa! Trevlig kväll som vanligt och intressanta efterdrinkar på Södra vägen 20...Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Tackar för kvällen. Tycker drinkarna var mkt bra borta på Södra vägenKlicka för att utvidga...
den där baren gillade jagnilsson skrev:Till de som gnällde om att intredningen inte höll måttet så finnsBar Amusepå hotell Pigalle. Ingen bartender dock, så det blir inte mer avancerat än GT.Klicka för att utvidga...