Internet inte längre premium i SJ 1-klass

Kan tipsa om SpoofMac till OSX, har man en Macbook Pro/Air funkar denna utmärkt för att nollställa surfgränsen.

David S skrev:Kan tipsa om SpoofMac till OSX, har man en Macbook Pro/Air funkar denna utmärkt för att nollställa surfgränsen.Klicka för att utvidga...

Varför använda sådan skit? Det är ju bara att ändra i inställningarna på OSX. Behövs inga extraprogram för det.

Gör ett eget script som kör ifconfig då - jag är väldigt skeptisk mot tredjepartsappar som gör sådant där åt en. Det brukar finnas baktankar med dessa som är mindre trevliga.

Jag ska åka tåg (!) imorgon, SJ 3000 till Göteborg i första klass. Vågar man hoppas på fungerande internettillgång nu för tiden? Länge sedan jag åkte tåg sist, och då fungerade det inte alls.

Kastrup skrev:Jag ska åka tåg (!) imorgon, SJ 3000 till Göteborg i första klass. Vågar man hoppas på fungerande internettillgång nu för tiden? Länge sedan jag åkte tåg sist, och då fungerade det inte alls.Klicka för att utvidga...

Peppar, peppar så har det fungerat bra de senaste månaderna.

Jag veckopendlar, med två tåg i varje riktning så totalt 4 tåg per vecka; NJAE, att internet fungerar som det ska på de flesta sträckor. Förbered dig på att slita hår.

Kan rapportera att det funkar mycket bra, närmare 50 Mbit i respektive riktning!

Back