Homer skrev:This is the new seat that JetBlue will fly to LondonKlicka för att utvidga...
Särskilt i och med att Norwegian inte ska flyga longhaul längre. Tror de städer du nämner är intressanta prospekt för dem!Palazzi skrev:Svårt att se några fel där egentligen, men det är såklart en prisfråga.Nu utgår jag personligen sällan från London, men skulle nog behöva 25% billigare biljetter (i Business) om jag skulle överväga att byta bort Swiss, LH eller BA.Man ser ut att få en bättre produkt än på Norwegian, så jag hoppas att vi får se en linje till Oslo eller Köpenhamn på sikt.Klicka för att utvidga...
Det kommer ju dock vara annan config på sätet hos SAS då de kommer att köra 2 säten bredvid varandra på varannan rad.Homer skrev:Det där är samma säte som SAS kommer att haSAS select Thompson Vantage for new A321LR Business Class seats | Thompson AeroKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Det där är samma säte som SAS kommer att haSAS select Thompson Vantage for new A321LR Business Class seats | Thompson AeroKlicka för att utvidga...
perhording skrev:Nja, det är två olika modeller. SAS har Thompson Vantage, JetBlue har Thompson Vantage SOLO. Om man nu skall vara petig...Klicka för att utvidga...
Billund? Stavanger? (United snodde Bergen) Göteborg? Kiruna? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji28.pngHomer skrev:Sätt i gång och spekuleraJetBlue Eyes Opportunities For Unserved Markets In Europe | RoutesJetBlue believes that its incoming fleet of Airbus A321LR and XLR jets will make opportunities in unserved and
underserved European markets available that “aren’t viable with widebody economics.” Klicka för att utvidga...