Normalt sett omöjligt för utomstående att avgöra korrekt. Dessutom har jag ingen aning om var SK446 flyger emellan.Impendill skrev:På SK 446 ikväll? 6C undrar jag över om någon kan lista ut om den är upptagen eller blockad.Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Normalt sett omöjligt för utomstående att avgöra korrekt. Dessutom har jag ingen aning om var SK446 flyger emellan.Klicka för att utvidga...
Bara titta i expertflyer så ser du om den är blockad eller upptagenImpendill skrev:Cph-GotTrodde man kunde se sådant i Expertflyer.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Bara titta i expertflyer så ser du om den är blockad eller upptagenKlicka för att utvidga...
I förväg ja men när flightmanager tar över så kan man inte lita på expertflyer. Då är det just flightmanager som bestämmer.Impendill skrev:Cph-GotTrodde man kunde se sådant i Expertflyer.Klicka för att utvidga...
Trodde din fråga var om man kunde se det, och ja det kan man i expertflyer.Impendill skrev:Jag har inte Expertflyer , därför ställde jag frågan härKlicka för att utvidga...
Vid check in kan man se om platsen är upptagen, finns inga garantier om blockadplats, det vet du först när man stänger dörren.Impendill skrev:Jag har inte Expertflyer , därför ställde jag frågan härKlicka för att utvidga...
Om ens det.011430121 skrev:det vet du först när man stänger dörren.Klicka för att utvidga...
Hur ska du veta om platsen är blockad eller bara inte reserverad?011430121 skrev:Vid check in kan man se om platsen är upptagen, finns inga garantier om blockadplats, det vet du först när man stänger dörren.Klicka för att utvidga...
Om den är reserverad kan man i välja den.JohanA skrev:Hur ska du veta om platsen är blockad eller bara inte reserverad?Klicka för att utvidga...
Men hur vet du det när dörrarna stängs?011430121 skrev:Om den är reserverad kan man i välja den.Klicka för att utvidga...
gricksch skrev:Hur bra stämmer egentligen ExpertFlyer?Jag kollade för skojs skull upp min hemresa från Oslo med sk496 den 27 november, där har jag bokat platserna 3E och 3F . I ExpertFlyer ser det dock ut enligt nedan.Klicka för att utvidga...
Om man bara vill se bokade/blockade/lediga platser går det bra med gratis versionen av Expert Flyer - upp till ett antal sökningar per dygn.Senator skrev:PS! ExpertFlyer är värt $9.99 i månaden..Klicka för att utvidga...