max-timander
New member
Var det någon som visste Vart man kunde köpa bil på Amex?
Ev ska jag ta till Tyskland och köpa bil, någon som vet vad som gäller där?
Ev ska jag ta till Tyskland och köpa bil, någon som vet vad som gäller där?
max.timander skrev:Var det någon som visste Vart man kunde köpa bil på Amex?Ev ska jag ta till Tyskland och köpa bil, någon som vet vad som gäller där?Klicka för att utvidga...
Finns det någon tysk bilhandlare som tar kort?max.timander skrev:Var det någon som visste Vart man kunde köpa bil på Amex?Ev ska jag ta till Tyskland och köpa bil, någon som vet vad som gäller där?Klicka för att utvidga...
Nemo skrev:Finns det någon tysk bilhandlare som tar kort?Klicka för att utvidga...
Tyskland är ett stort land och bilhandlarna många, frågan är lite utav typen "hur långt är ett snöre". Om du är mer precis i din formulering tror jag att den blir lättare att besvara!max.timander skrev:Vore guld om nån kan komma med tipsKlicka för att utvidga...
Ja i princip skulle jag vilja köpa en några år gammal x3 med AMEX från en etablerad och större bilfirma. Räcker det?Kandinsky skrev:Tyskland är ett stort land och bilhandlarna många, frågan är lite utav typen "hur långt är ett snöre". Om du är mer precis i din formulering tror jag att den blir lättare att besvara!Klicka för att utvidga...