Konstig EuroBonus biljett?

ragnar-g

New member
Jag bokade för ca 1 vecka sedan en Skyteam 2/1 BOG-ARN i business samt ARN-BOG i ekonomi i maj månad.

BOG-CDG, A confirmed, Air France

CDG-ARN, I waitlisted, SAS

ARN-CDG, F confirmed, SAS

CDG-BOG, X confirmed, Air France

Kan man vara väntelistad på en EuroBonus biljett?

Är boknings klasserna korrekta?

Jag har betalt denna biljett med mitt Amex men de har inte tagit poängen från mitt konto.

Skall jag vänta med att kontakta SAS angående väntelistan? Vad har jag för rättigheter och skyldigheter?
 
Ragnar G skrev:Jag bokade för ca 1 vecka sedan en Skyteam 2/1 BOG-ARN i business samt ARN-BOG i ekonomi i maj månad.BOG-CDG, A confirmed, Air FranceCDG-ARN, I waitlisted, SASARN-CDG, F confirmed, SASCDG-BOG, X confirmed, Air FranceKan man vara väntelistad på en EuroBonus biljett?Är boknings klasserna korrekta?Jag har betalt denna biljett med mitt Amex men de har inte tagit poängen från mitt konto.Skall jag vänta med att kontakta SAS angående väntelistan? Vad har jag för rättigheter och skyldigheter?Klicka för att utvidga...


Det ser mycket konstigt ut. Har du fått en biljett eller ser du bara bokningen? Hur bokade du denna?



Eftersom du med stor sannolikhet inte har en giltig bokning så har du inga rättigheter.
 
Ragnar G skrev:men de har inte tagit poängen från mitt konto. Skall jag vänta med att kontakta SAS angående väntelistan?Klicka för att utvidga...
Märkligt att de har dragit skatter, men inte poäng. Nåt är knas, jag hade ringt istället för att vänta.
 
Ringde SAS och de fattade inte vad deras medarbetare hade gjort. Lyckades till slut att hitta nya platser till och från Bogota.
 
Back
Top