Konstigt meddelande under bokning

ante_77

New member
Jag kollade upp en bokning rent sporadiskt på webbsidan och hittade detta.

img_0354-jpeg.151557

Jag har aldrig sett något sådant tidigare.

Vad kan trigga den ”bannern”?

Det är jag också intresserad av att veta. Gjorde en awardbokning förra veckan och har också ”fått” detta meddelande.

J-R skrev:Det är jag också intresserad av att veta. Gjorde en awardbokning förra veckan och har också ”fått” detta meddelande.Klicka för att utvidga...

Det här är också en awardbokning som jag gjorde till någon annan än mig själv.

Har ni bokat via telefon eller online?

Tänker om det är bokat via telefon kan ju agenten lagt in era eurobonusnummer kopplade till andras namn, ren gissning bara!

Ta en kik i bokning om det är något EB-nummer inlagt

Rickard_O skrev:Har ni bokat via telefon eller online?Tänker om det är bokat via telefon kan ju agenten lagt in era eurobonusnummer kopplade till andras namn, ren gissning bara!Ta en kik i bokning om det är något EB-nummer inlagtKlicka för att utvidga...

Ren online bokning.

Inga bonusnummer som felar.

Rickard_O skrev:Har ni bokat via telefon eller online?Tänker om det är bokat via telefon kan ju agenten lagt in era eurobonusnummer kopplade till andras namn, ren gissning bara!Ta en kik i bokning om det är något EB-nummer inlagtKlicka för att utvidga...
Via telefon. Har checkat alla uppgifter och inga konstigheter vad jag kan se. Kanske hinner slå en pling till EB senare idag.

Har samma under två av mina fyra bokningar.

Kontaktade SAS igår och de hade ingen aning om vad det kunde bero på men tyckte att allt såg rätt ut i bokningen med rätt eurobonusnummer osv.

Back