Köpa uppgradering till Business - extra poäng till EuroBonus?

stenis32

New member
Om jag köper en uppgradering till Business på Lufthansa intra-Europa, ger det en annan bokningsklass och EuroBonuspoäng därefter då jag krediterar flygningen till EuroBonus?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Stenis32 skrev:Om jag köper en uppgradering till Business på Lufthansa intra-Europa, ger det en annan bokningsklass och EuroBonuspoäng därefter då jag krediterar flygningen till EuroBonus?Skickat från min iPhone med TapatalkKlicka för att utvidga...
Om det inte har förändrats nyligen så får du bokningsklass “p” och poäng därefter (100% på Eurobonus). Om du får mer än tidigare beror på bokningsklassen du har sedan innan.

Nån med färsk erfarenhet i detta? Har en 50% intjäning från ZRH till Hong kong.funderar på bud, har redan guld så lounge etc redan säkrat. Men en extra drös poäng kan väga tungt…

squeezen skrev:Nån med färsk erfarenhet i detta? Har en 50% intjäning från ZRH till Hong kong.funderar på bud, har redan guld så lounge etc redan säkrat. Men en extra drös poäng kan väga tungt…Klicka för att utvidga...
Swiss uppgradering till Business är i “P” klass och 100% intjäning till Eurobonus.

Back