Köpenhamn-Chicago 6-8 juli

christians

New member
HAr ett möte i Chicago nu i juli. Försökt hitta några bra turer där man kan flyga business alternativt Premium men hittar inget direkt prisvärt. Försökt hitta denna OW:Europe - N.A. ~1600 - FlyerTalk Forums men hittar inget alls...

Varifrån vill du börja din resa: Köpenhamn
Var är din destination: Chicago
När vill/behöver du resa ut:5-6 juli
När vill/behöver du komma hem:7(kväll) eller8-9 juli
Hur länge vill du vara borta: 2 dagar
Hur många personer som skall resa:1
I vilken kabinklass: Ekonomi alt bättre
Med vilka flygbolag vill du flyga med: Star A eller One World
Vad är din budget: ~15000SEK
Vad är det viktigaste för dig: Om ekonomi snabbast men vid bättre så är jag kreativ
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

ChristianS skrev:HAr ett möte i Chicago nu i juli. Försökt hitta några bra turer där man kan flyga business alternativt Premium men hittar inget direkt prisvärt. Försökt hitta dennaOW:Europe - N.A. ~1600 - FlyerTalk Forumsmen hittar inget alls...Varifrån vill du börja din resa: KöpenhamnVar är din destination: ChicagoNär vill/behöver du resa ut:5-6 juliNär vill/behöver du komma hem:7(kväll) eller8-9 juliHur länge vill du vara borta: 2 dagarHur många personer som skall resa:1I vilken kabinklass: Ekonomi alt bättreMed vilka flygbolag vill du flyga med: Star A eller One WorldVad är din budget: ~15000SEKVad är det viktigaste för dig: Om ekonomi snabbast men vid bättre så är jag kreativVill du stanna annanstans utöver destinationen? NejKlicka för att utvidga...
Om du kan ta dig till Stockholm kan du använda LOT Polish Airlines deal till Chicago. Det kostar 13.500 SEK inkl. skatter i Business class på de dagarna du vill flyga.

screenshot20160615-01-lo-png.53303

[Business class] Stockholm-New York/Chicago T/R, LOT Polish, från 13.000 SEK inkl. skatter | Sida 7 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Dr. Miles skrev:Om du kan ta dig till Stockholm kan du använda LOT Polish Airlines deal till Chicago. Det kostar 13.500 SEK inkl. skatter i Business class på de dagarna du vill flyga.Visa bifogad bild 53303[Business class] Stockholm-New York/Chicago T/R, LOT Polish, från 13.000 SEK inkl. skatter | Sida 7 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...

Då får man se till att boka denna turen. Inte testat att flyga med LOT innan så blir kul.

ChristianS skrev:Såg att även Turkish har bra pris från ARN. Vilken produkt är bäst LOT eller Turkish?Klicka för att utvidga...
Från bilderna att döma, tror jag att de har liknande hårdvara.

Servicenivån kan jag inte uttala mig om då jag inte har flugit med LOT Polish på long haul flygning.

Back