Kära experter,
Jag har tänkte åka tillsammans med frun och 1 åring (vid resetillfället) till Okinawa med stopover i Tokyo och tänkte kolla om någon expert kan få till en bättre/billigare resa än mig.
Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn (CPH)
Var är din destination? Okinawa (OKA)
När vill/behöver du resa ut? Helst 21 Dec 2019, men 18-22 Dec 2019 är ok
När vill/behöver du komma hem? Helst 6 Jan 2020, men 5-8 Jan är ok
Hur länge vill du vara borta? ca 2.5 vecka
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna, 1 infant
I vilken kabinklass? Economi. C och F får man ge upp nu när knådden har kommit
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst SAS (så klart), men Star Alliance bolag går fint
Vad är din budget? (per person) Jag har hittat biljetter med SAS+ANA för 10,500 SEK (dock med separata bokningar) och ca 10,000 SEK med ANA (stop i FRA/MUC etc på vägen)
Vad är det viktigaste för dig? Så få flighter som möjligt
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Stop over i Tokyo på vägen dit 2-4 nätter, även om med en natt i Tokyo/annan stad på vägen hem
Mycket tacksam för tips!
Jag har tänkte åka tillsammans med frun och 1 åring (vid resetillfället) till Okinawa med stopover i Tokyo och tänkte kolla om någon expert kan få till en bättre/billigare resa än mig.
Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn (CPH)
Var är din destination? Okinawa (OKA)
När vill/behöver du resa ut? Helst 21 Dec 2019, men 18-22 Dec 2019 är ok
När vill/behöver du komma hem? Helst 6 Jan 2020, men 5-8 Jan är ok
Hur länge vill du vara borta? ca 2.5 vecka
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna, 1 infant
I vilken kabinklass? Economi. C och F får man ge upp nu när knådden har kommit
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst SAS (så klart), men Star Alliance bolag går fint
Vad är din budget? (per person) Jag har hittat biljetter med SAS+ANA för 10,500 SEK (dock med separata bokningar) och ca 10,000 SEK med ANA (stop i FRA/MUC etc på vägen)
Vad är det viktigaste för dig? Så få flighter som möjligt
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Stop over i Tokyo på vägen dit 2-4 nätter, även om med en natt i Tokyo/annan stad på vägen hem
Mycket tacksam för tips!