Lounge access i Frankfurt

resenarengot

New member
Vi är 2 Star Alliance Gold som reser på en SAS award med LH men behöver gästa in 2 barn och betala för den tredje.

Lufthansa både Senator och Business vägrar dem femte

Personen (även mot betalning).

Någon som har tips / förslag på Lösning utöver att tjata som inte hjälpt?

Resenarengot skrev:Vi är 2 Star Alliance Gold som reser på en SAS award med LH men behöver gästa in 2 barn och betala för den tredje.Lufthansa både Senator och Business vägrar dem femtePersonen (även mot betalning).Någon som har tips / förslag på Lösning utöver att tjata som inte hjälpt?Klicka för att utvidga...
Skönt att höra att regler följs.

Resenarengot skrev:Inte varit med om att man inte kan betala in om 4 av 5 är behöriga.Edit: Air Canada, trevlig personal och 70€ för person 5 om någon skulle hamna i samma situation.Klicka för att utvidga...
Har betalt in person 5 och 6 i LH lounge i Munchen utan problem tidigare i år!

Hej,

Är SAS Guld och statusmatchade mot Thai Airways i höstas under deras kampanj.

Nu flyger jag och tjejen GOT - FRA - FCO nästa vecka och är lite osäker vad som gäller med "+1".

1. Har jag fast track på landvetter?

1a Isåfall - har tjejen också fast track (samma bokning)

2. Vilken lounge gäller på landvetter? Samt har jag +1 där?

Samt har jag +1 i Frankfurt?

Flög med Lufthansa själv i höstas och då hade jag inga problem, men är osäker vad som gäller när man är två. (Endast jag med status).

Revenue-biljetter i ekonomi är det som är bokat

Minibiff skrev:Hej,Är SAS Guld och statusmatchade mot Thai Airways i höstas under deras kampanj.Nu flyger jag och tjejen GOT - FRA - FCO nästa vecka och är lite osäker vad som gäller med "+1".1. Har jag fast track på landvetter?1a Isåfall - har tjejen också fast track (samma bokning)2. Vilken lounge gäller på landvetter? Samt har jag +1 där?Samt har jag +1 i Frankfurt?Flög med Lufthansa själv i höstas och då hade jag inga problem, men är osäker vad som gäller när man är två. (Endast jag med status).Revenue-biljetter i ekonomi är det som är bokatKlicka för att utvidga...
Hej, senast jag reste som du

1. Ja

2. Vinga eller vad dom bestämt sig för att döpa den till denna veckan. Ja,

Back