Roger J skrev:Sist jag var där fanns ingen Business Lounge, men det har öppnat en nu. Vad jag förstår drivs den av flygplatsen och har antagligen identiskt utbud som loungen i DBV/Dubrovnik. Det vill säga kafffe, te, jordnötter, Becks, en whiskey, en gin och en vodka.Du har absolut tillgång med *Gold-kort om du flyger med SAS eller Croatian. En gäst går också bra.Om du vill äta får du köpa utanför. Det kan vara en god idé ifall du flyger Economy eftersom det kan vara slut ombord på det mesta eftersom de lastar mackor etc på Arlanda och vissa saker säljer slut redan på nedresan.Klicka för att utvidga...
tob skrev:Kvinnan som släppte in oss gnällde lite för att vi var på plats mer än 2 timmar innan flyget skulle gå (?) men det var i övrigt inga problem att komma in.Klicka för att utvidga...
JimmyH skrev:Väcker liv i gammal tråd.Har gjort 2 tidigare resor till Split , varav den första som helt omedveten charter resenär och en i fjol på ett Friends and Family erbjudande (tack för det BC! ).Vi planerar för en Kroatien trip även denna sommar och Lounge vore ju trevligt då flygplatsen i sig inte är mycket att hurra för så hur ligger det till ?Finns det fortfarande en Lounge ? Kommer man in i den med en SAS Plus biljett ?MvhKlicka för att utvidga...
...och den fanns där i alla fall i augusti 2014.fcx skrev:Enligt SAS själva så finns det lounge:Hr hittar du loungen - SASTillträde två timmar före avgång.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Enligt SAS själva så finns det lounge:Hr hittar du loungen - SASTillträde två timmar före avgång.Klicka för att utvidga...
Jo, så här är reglerna:JimmyH skrev:Men inte för + verkar det somKlicka för att utvidga...
fcx skrev:Jo, så här är reglerna:SAS Plus i Europa: Du är välkommen till SAS, Star Alliance samt SAS samarbetspartners lounger. Detsamma gäller SAS inrikeslounge på Arlanda, terminal 4.Klicka för att utvidga...
JimmyH skrev:Men jag som helst ser på bilder och tabeller får en annan uppfattning men det är ju bra om du har rättVisa bifogad bild 46036Visa bifogad bild 46035Klicka för att utvidga...