Senaste nytt

Luciafirande med SAS i London fredag 8 december 2017

Agö

Medlem
Dags igen för den traditionsenliga Luciakonserten i London.

SANKTA LUCIA MUSIC AND CHRISTMAS CAROLS AT ST PAUL’S CATHEDRAL, LONDON

I'd like to invite you and a guest to join SAS at the annual Swedish celebration in honor of Sankta Lucia at St Paul’s Cathedral, London on Friday 8 December.

The program includes a selection of traditional Swedish, English and international Christmas carols. Towards the end of the service, the lights of the Cathedral go down for the candlelit Lucia procession through the cathedral. Seating is at the front of the church, close to where the St Paul’s Cathedral Choir, the Ulrika Eleonora Church Choir and the Swedish Soprano Miah Ovenden will perform.

Where: St Paul’s Cathedral, London
When: Friday 8 December 2017 at 7:00 pm (doors open at 6:00 pm, congregation must be seated by 6.45 pm)
Price: 1 500 EuroBonus points (maximum 2 tickets per member).

Kids are welcome, but please note that this event is limited to children age 7 and older. Book now, since it’s first come, first served.

Best wishes, SAS

upload_2017-10-24_14-47-10.png

• Gilla
Reactions: jsn
Priset har gått upp men är fortfarande väldigt prisvärt. De år firandet är i St Pauls så är det fler "kända" ansikten i publiken än de andra åren, men personligen tycker jag bättre om föreställningen de år den hålls i Westminster Cathedral.

Kunde inte hålla mig utan har nu bokat en resa i år igen till detta :)
Någon mer som skall dit?

Går det fortfarande att boka, eller är det stängt? Var bokar man via SAS - är det på SAS hemsida eller svenska kyrkans hemsida?

Går det fortfarande att boka, eller är det stängt? Var bokar man via SAS - är det på SAS hemsida eller svenska kyrkans hemsida?

Du bokar inloggad på diamond.flysas.com (antar att det finns en motsvarande sida för gold) under Event-fliken.
Finns för närvarande 43 biljetter kvar. Annars så har jag två biljetter som jag inte kommer att kunna använda.

Du bokar inloggad på diamond.flysas.com (antar att det finns en motsvarande sida för gold) under Event-fliken.
Finns för närvarande 43 biljetter kvar. Annars så har jag två biljetter som jag inte kommer att kunna använda.

Ah! Stort tack för info. Nu ser jag :)

Last edited:
Toppen