Personalen som bordar SN2258 från CPH hittar på egna regler idag! Personer i C får inte lov att ta med sig sina två handbagage. Personen fick på nåder ta med sig båda sina handbagage med en uppläxning om att inte göra om det igen. Personen i fråga var dock rejält påläst och visste precis vad hon hade rätt till och inte, så det kändes inte som att det var första gången det hände.
Definitionen av små barn under fem är dessutom väldigt liberal måste jag säga, när de tvingade alla att vänta medan de jagade familjer med barn i lägre tonåren (uppskattningsvis, de kunde varit fem år vad vet jag, jag har inga barn) och sa till dem att gå ombord. De var ju helt oförberedda eftersom de hade annan grupp så det tog evigheter.
Definitionen av små barn under fem är dessutom väldigt liberal måste jag säga, när de tvingade alla att vänta medan de jagade familjer med barn i lägre tonåren (uppskattningsvis, de kunde varit fem år vad vet jag, jag har inga barn) och sa till dem att gå ombord. De var ju helt oförberedda eftersom de hade annan grupp så det tog evigheter.