V valley New member Oct 27, 2022 #1 Såg någonstans att som Ax Plat. medlem skulle man få access till LH lounge. Men jag försöker finna ut om det verkligen stämmer. Och i så fall. Får man ta med en gäst? Dessutom. Vad gäller för extrakort?
Såg någonstans att som Ax Plat. medlem skulle man få access till LH lounge. Men jag försöker finna ut om det verkligen stämmer. Och i så fall. Får man ta med en gäst? Dessutom. Vad gäller för extrakort?
J jolmic New member Oct 27, 2022 #2 Fick ett nein till svar när jag fråhade om man kunde ta med en gäst
T tp12 New member Oct 27, 2022 #3 Extrakort fungerade för mig och min sambo sist vi var på FRA. Iofs ett hyfsat bra tag sedan.
V valley New member Oct 27, 2022 #4 jolmic skrev:Fick ett nein till svar när jag fråhade om man kunde ta med en gästKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack. Var nog det jag misstänkte. Då får frugan fixa sitt Priority P så löser det sig med den loungen
jolmic skrev:Fick ett nein till svar när jag fråhade om man kunde ta med en gästKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack. Var nog det jag misstänkte. Då får frugan fixa sitt Priority P så löser det sig med den loungen
M micke Guest Oct 27, 2022 #5 Man måste väl flyga med Lufthansa för access. Tror att det är Business loungen för economy och Senator loungen för business. Sedan är det väl extrakort som gäller för gäst.
Man måste väl flyga med Lufthansa för access. Tror att det är Business loungen för economy och Senator loungen för business. Sedan är det väl extrakort som gäller för gäst.