johisco skrev:Utresa strax innan 12 innebär väl trerätters på planet?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag drog i mig fem flaskor utan att ens jobba på det, så ligger man i lite ska nog en 7-10 flaskor inte vara något problem.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Tänk på att vi pratar små flaskor nu, 175ml eller vad de nu är på.Klicka för att utvidga...
johisco skrev:Haha... Såg nu att det blir Brunch och Afternoon Tea, - inte en endaste lunch trots avgångstider som 11:40 och 14:00.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Tips är du kan välja specialmat istället, måste göras i förväg online, Muslim, Hindu, Seafood, Vegetarian osv.finns bilder någonstans i den här tråden.Short haul catering guide - Winter 2012/13 [Beta] - FlyerTalk ForumsKlicka för att utvidga...
johisco skrev:Jo men jag förstår att det inte blir någon CW-upplevelse. Men med en champagnetorsk och en som gillar champagne får vi väl utröna hur mycket vi hinner få i oss då...Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Ja, Pommery.Kände av redan vid 2 1/2 flaska i benen.Klicka för att utvidga...
Kricka skrev:Det finns en tråd om BC-resan till Farnborough 2012. Vår plan var att tömma baren (på champagne)men vi misslyckades men bilderna i tråden visar att vi verkligen försökte..!http://www.businessclass.se/forum/reserapporter/5801-farnborough-helgen-foto-trad-2.htmlKlicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:Hmm, amatörer...Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Har inte uppgraderat min lever till alkolistnivå ännu..Dricker med måtta.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Då duger det med SAS Go, vatten och kaffe,Klicka för att utvidga...
Jo xD Men att dricka 5 hela ARN-LHR vore ju något av en bedrift!FF#1 skrev:Det går ju 4 st såna på en hela...Klicka för att utvidga...