I så fall är du ca 9 månader sent ute, bonusresor släpps ca 330 dagar innan och ibland släpps det lite extra ca 120 dagar innan. Med 99% säkerhet kommer det inte släppas några fler bonusbiljetter med sas till Miami för resa i oktober.Evasch skrev:Sorry, var lite otydlig, var så inne i min bonusflygsjakt. Det handlar alltså om bonusflyg, om det är någon som vet att det brukar ändra sig när det närmar sigKlicka för att utvidga...
Evasch skrev:Det skumma är att jag hittar inga bonusresor så långt fram i tiden, Till Miami finns det inga efter januari. Men då vet jag att det troligtvis inte är någon mening att vänta in ett till släppKlicka för att utvidga...
Hur menar du att resorna du ser inte kommer med i sökningen?Evasch skrev:Jag har försökt det men de resorna som jag ser att dom finns kommer inte med i sökningenKlicka för att utvidga...
Till Miami flyger SAS i oktober tisdagar, onsdagar, fredagar och lördagar. Samt den 28 oktober som är en söndag. Planen vänder och flyger hem samma dag.Evasch skrev:Jag håller på att planera en resa i oktober till Miami, för att få ihop det bra med min Marriott club så skulle det vara bäst med utresa torsdag - måndag men det finns nästan bara tisdag-onsdag. är det någon som vet om det brukar bli förändringar?Klicka för att utvidga...
Dom flighwterna som jag hittade på sas.se fanns inte med i sökresultatet mär jag sökte med verktygetJakob Österberg skrev:Hur menar du att resorna du ser inte kommer med i sökningen?Är det platser du ser via@ekfs länk som du sen inte kan boka på sas.se?Klicka för att utvidga...
Vad är det för verktyg du pratar om? Finns väl åtminstone 5 olika man kan använda för att söka awards för eurobonus.Evasch skrev:Dom flighwterna som jag hittade på sas.se fanns inte med i sökresultatet mär jag sökte med verktygetKlicka för att utvidga...
Jag förstår inte hur du menar nu. Men om du nu hittar flighter på sas.se som du vill boka så är det väl bara att boka.Evasch skrev:Dom flighwterna som jag hittade på sas.se fanns inte med i sökresultatet mär jag sökte med verktygetKlicka för att utvidga...