A anders-nyberg New member Sep 30, 2016 #1 Hej Kan man utföra namnändring på Busines promo (Business (R)? tack i förhand
J JohanA Guest Sep 30, 2016 #2 Anders Nyberg skrev:HejKan man utföra namnändring på Busines promo (Business (R)?tack i förhandKlicka för att utvidga... Click to expand... Beror på vilken fare basis.
Anders Nyberg skrev:HejKan man utföra namnändring på Busines promo (Business (R)?tack i förhandKlicka för att utvidga... Click to expand... Beror på vilken fare basis.
A anders-nyberg New member Oct 2, 2016 #3 Business promo biljett, biljett köpt under kampanj (Business (R) om jag förstår rätt så kan man göra det men det lär kosta
Business promo biljett, biljett köpt under kampanj (Business (R) om jag förstår rätt så kan man göra det men det lär kosta
J jonw New member Oct 2, 2016 #4 Köpte en Business I biljett på kampanj, och den gick inte att namnändra för några pengar i världen, fick jag höra häromveckan.
Köpte en Business I biljett på kampanj, och den gick inte att namnändra för några pengar i världen, fick jag höra häromveckan.