Vad säger din lista för dag nu i oktober?Avdankad skrev:Okej, tack för info. Enligt min historik har det aldrig dröjt så här länge dock.Visa bifogad bild 157845Klicka för att utvidga...
Precis som beräknat och exakt på samma sätt det alltid fungerat.Shoreline skrev:Nu dök poängen upp för mig, daterade till igår.Klicka för att utvidga...
Och är det extra jobbigt när de jobbar hemifrån och inte kommer in på kontoret förrän dagen efer.palmen skrev:Men gissar att filen skickas över dag x, den bearbetas och läses in dag y och poängen kommer in på kontoret dag z.Klicka för att utvidga...
Möjligt att Amex sammanställer filen på måndag och skickar över den till SAS som sedan läser in den på tisdag men att filen innehåller ett datum för måndag som är den dag som sedan står i vår transaktionslista.mha321 skrev:Skämt åsido, det känns för mig rätt uppenbart att det är något i den stilen. Kan också vara att de körs ut hos Amex precis före midnatt och att de då skrivs in med dagens datum i någon fil som går över till SAS, som visar det datumet.Klicka för att utvidga...