T
Stefan62 skrev:Glöm inte att alla är inte som oss...Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Kom ihåg att ingen är som ossKlicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Då varumärket Ryanair nu är så etablerat och starkt har jag svårt att se att någon förändring inom kort. IKEA har ju klarat sig ett tag på sin lågprisprofil.Klicka för att utvidga...
Normandie skrev:Ikea har till skillnad från Ryanair lite kvalité på sina produkter.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Det enda jag i realiteten skulle kunna skrämma bort kunder från Ryanair är att ett par flygplan skulle ramla ner. Det gjorde västerlänningar rädda för öststatsbolag i över 40år, trots att säkerheten inte var ett problem längre.Klicka för att utvidga...
Airbus747 skrev:Rymdforskare, Projektledare, VD, Svarvare, Pöbel eller vad ni titulerar er.Affärsiden är ju briljant, fråga konkurrenten SAS.Det syns inte på personer om man flyger Ryan, jo kanske i plånboken.Och för mig som inte har behov av att serveringspersonalen på flygen tilltar mig med namn o s v.Bara skönt ibland att slippa bli uppassad för den bemedlade individ man är.Va fan,,,, har ni komplex för att ni inte får cred på en trist flygning??//Den alltid lika ödmjuke Airbus747Klicka för att utvidga...
Airbus747 skrev:1. Behöver ingen Rado.2. Har alltid Made in Sweden.3.Har alltid en reserverad plats.4. Köper det jag behöver på plats.5. 24/7 chaffis ww.Klicka för att utvidga...
Mattias Edstrom skrev:Stefan 62 skrev "Glöm inte att alla är inte som oss..."Fast alla här på BC.se är inte höginkomsttagande akademiker. Jag tror nog att detta forum involverar allt från service yrken med månadslön på 20 000 kronor till VD som tjänar 570000 kronor. Nog om det.Klicka för att utvidga...