elisabeth57
New member
Saknas 3000p för uppnå guldstatus.
Kan man förhandla med SAS eller måste jag ut och flyga för att samla sista poängen??
Kan man förhandla med SAS eller måste jag ut och flyga för att samla sista poängen??
Jonas Casablancas skrev:Visste förvisso inte att folk kvalificerade till EBG med poäng nuförtidenKlicka för att utvidga...
Jonas Casablancas skrev:Tjaa, det går ju alltid att flyga Business Saver med SWISS. För dryga 4-tusenlappen ska du nog få ihop de poäng du behöver. Visste förvisso inte att folk kvalificerade till EBG med poäng nuförtidenKlicka för att utvidga...
Jonas Casablancas skrev:Visste förvisso inte att folk kvalificerade till EBG med poäng nuförtidenKlicka för att utvidga...
Bra där. Äkta bc.se-style.Unicornone:20727 skrev:Ska till EWR på lördag, en flygning kvar till EBG så jag tog en mileage run till GOT på tisdag... Allt för lounge access till nästa helg :=)Klicka för att utvidga...
Mikael Stohm skrev:Sitter med 1 250 p kvar til EBG på 28 flighter och har en ARN - HEL som kommer ge mig +70kKommer man automatiskt kunna uttnytja EGB på returen 2 dagar senare, eller är bara till att vänta på kortet ?Klicka för att utvidga...