Nordic hotels Friends & Family

• Thread starter Thread starter Mikael S
  • Start date Start date
M

Mikael S

Guest
Vet inte om det har varit uppe tidigare, men om man bokar på https://www.nordichotels.com och anger koden 10100 så får man deras "Nordic choice friends and family" pris på vissa hotel som At Six och Hobo (inte kollat övriga).

Koden har funkat hela året och ser ut att funka åtminstone december ut.

Som sagt de gick ut med koden tidigare under pandemin på sina sociala medier.Jag har använt den 3-4 ggr på at Six. Fått alla vanliga förmåner som poäng, uppgradering etc.

Mikael S skrev:Som sagt de gick ut med koden tidigare under pandemin på sina sociala medier.Jag har använt den 3-4 ggr på at Six. Fått alla vanliga förmåner som poäng, uppgradering etc.Klicka för att utvidga...
OK, hur lägger man in sitt nordic Choice id?

Jag checkade idag in på ishotellet - bokade med ovan nämnda kod och fick Kaamos rum för 1000/natt, så det fungerade bra här.

De är dock ovana vid NCC förmåner här känns det som. De svarade inte på mailet innan om att lägga till NCC numret i bokningen. Vid incheck fick jag dock vouchers som brukligt, och i frånvaro av minibar så fick jag efter lite överläggande fri dryck i baren.

Upgrade till ”svit” står det angivet att man ej kan få här, vilket känns rimligt då isrummen kostar från 4k uppåt och är omständiga att bo i..

Back