lillemannen
New member
Och där kom den
Johans00 skrev:Någon som hittar bra priser i Plus till MIA? Hittar ingenting...Klicka för att utvidga...
Jag har inte fått mail från SAS sedan pandemin började, trots kontakt med kundtjänst och återstartat kommunikationspreferenserna.nili skrev:Någon mer som inte fått mailet? Kvalificerar både som aktieägare och diamond men inget mailKlicka för att utvidga...
Jag får andra mail och föregående F&F men inte den här kampanjen.Diamond-in-the-ruff skrev:Jag har inte fått mail från SAS sedan pandemin började, trots kontakt med kundtjänst och återstartat kommunikationspreferenserna.Klicka för att utvidga...
Självklart har du kollat inkorgen skräppost!nili skrev:Jag får andra mail och föregående F&F men inte den här kampanjen.Klicka för att utvidga...
Varje dag i snart 3 år.011430121 skrev:Självklart har du kollat inkorgen skräppost!Klicka för att utvidga...
Har den ens skickats ut till EBG ännu?Tevyn skrev:Jag är guld och har inte fått de senaste 2 kampanjerna på mail, för många andra mail från SAS.Finns det en guld-mail man kan höra av sig till för att få ta del av kampanjen?Klicka för att utvidga...
Guld räcker inte för att få vara kompis med SAS och ta del av dessa erbjudanden.Tevyn skrev:Jag är guld och har inte fått de senaste 2 kampanjerna på mail, för många andra mail från SAS.Finns det en guld-mail man kan höra av sig till för att få ta del av kampanjen?Klicka för att utvidga...