H
Homer skrev:Jag fick detta meddOh, no! Based on your current earning preference, you aren't eligible for this offerMen samtidigt en bekräftelse via epost på att jag var registreradKlicka för att utvidga...
Får samma, någon klarhet i vad det innebär? Jag har inte valt någon earning preference mig veterligen?Homer skrev:Jag fick detta meddOh, no! Based on your current earning preference, you aren't eligible for this offerMen samtidigt en bekräftelse via epost på att jag var registreradKlicka för att utvidga...
Samma härThornado skrev:Jag får också det felmeddelandet (och precis som@Homerså fick jag mail om att jag var registrerad). Om jag sen går in och tittar på mina kampanjer när jag är inloggad hos IHG så kan jag se "Make every stay count" som en aktiv kampanj, men när jag klickar på den för att se vilka moment den innehåller så kommer jag bara till en tom sida.Klicka för att utvidga...
+1Thornado skrev:Jag får också det felmeddelandet (och precis som@Homerså fick jag mail om att jag var registrerad). Om jag sen går in och tittar på mina kampanjer när jag är inloggad hos IHG så kan jag se "Make every stay count" som en aktiv kampanj, men när jag klickar på den för att se vilka moment den innehåller så kommer jag bara till en tom sida.Klicka för att utvidga...