Önskar tips på bokningskod hos Best Western

Homer skrev:Kod? beroende på vart du tänker bo finns diverse erbjudanden t.exhttps://www.bestwestern.co.uk/summeri USA funkar ofta A A (motormännen)Klicka för att utvidga...
A A , eller anonyma alkoholister är man ju del av i smyg, men fan inte har man fått nån rabatt i minibaren på best western för det ....

Där emot tipple a, AAA, har ofta 10% överallt på walk in rates, nästa gång jag bilar i USA ska jag fixa ett medlemskap, om jag inte är för full.

apknug skrev:A A , eller anonyma alkoholister är man ju del av i smyg, men fan inte har man fått nån rabatt i minibaren på best western för det ....Där emot tipple a, AAA, har ofta 10% överallt på walk in rates, nästa gång jag bilar i USA ska jag fixa ett medlemskap, om jag inte är för full.Klicka för att utvidga...

Nåja, jag skrev också (motormännen), och nej det skulle aldrig falla mig in att skriva motorhenen.

Många USA hotel har ett BW Rewards Last Minute Special Rate som brukar dyka upp några dagar innan

och kan vara bättre än AAA, därför stor fördel att AAA är flexibelt.

För övrigt är det bättre att vara ett känt fyllo än en anonym alkolist.

Just det... borde så klart ha skrivit att det primärt är i Sverige det gäller.

Scandic har ju sina FG2 och HLIMITED som man kan prova med. Tänkte om BW har något liknande.

Best Western Hotels and Resorts - Mastercard

Som innehavare av Mastercard får du 10% rabatt på Best Available Rate på vardagarna (söndag-torsdag) och 20% rabatt på Best Available Rate på helgerna (fredag-lördag)

på Best Western Hotels & Resorts i Norden och Baltikum (Sverige, Norge, Danmark, Island, Finland, Polen, Lettland och Litauen). Rabatten gäller i mån av plats och ett begränsat antal rum per hotell.

För att få din rabatt, uppge alltid ditt kundnummer 01511940 när du bokar.

Skriv in 01511940 där det står Bokningskod Företag inte där det står kampanjkod

Homer skrev:Best Western Hotels and Resorts - MastercardSom innehavare av Mastercard får du 10% rabatt på Best Available Rate på vardagarna (söndag-torsdag) och 20% rabatt på Best Available Rate på helgerna (fredag-lördag)på Best Western Hotels & Resorts i Norden och Baltikum (Sverige, Norge, Danmark, Island, Finland, Polen, Lettland och Litauen). Rabatten gäller i mån av plats och ett begränsat antal rum per hotell.För att få din rabatt, uppge alltid ditt kundnummer 01511940 när du bokar.Skriv in 01511940 där det står Bokningskod Företagintedär det står kampanjkodKlicka för att utvidga...

Perfekt!

Tack så mycket!

Hittar även... :

Helgrabatt 20% fredag till söndag!

Inga planer för helgen? Kom till oss på en härlig hotellhelg. Vi har specialpriser varje helg - under 2018! Boka här för att få vårt bästa pris. 20% rabatt per natt på helger (fre-sön) när du använder kampanjkoden "WEB18".

I Skandinavien hittar du mer än 100 destinationer, centralt belägna i storstäder samt idyller på landsbygden. Alla våra hotell är privatägda och varje hotell har sin egen unika karaktär och charm - så det finns något för alla.

Erbjudandet gäller ett begränsat antal rum på varje hotell - först till kvarn gäller.

Använd bokningsrutan högst upp på denna sida för att få rabatten.

Ange bara:

Önskad stad
Önskad tid
Antal personer
Rabattkod "WEB18" i fältet under priskod
Klicka på "Hitta mitt hotell”

Cirkle K och deras Extra Club har nu börjat ett samarbete med Best Western där man får 20 % rabatt inom Norden, Polen och Baltikum (Nordic Business Diamond pris). Bokningskoden är 01733070 under företagsavtal. Länk till sidan.

Olle K skrev:Cirkle K och deras Extra Club har nu börjat ett samarbete med Best Western där man får 20 % rabatt inom Norden, Polen och Baltikum (Nordic Business Diamond pris). Bokningskoden är 01733070 under företagsavtal.Länk till sidan.Klicka för att utvidga...
Alltid bra med koder men jag får bättre pris genom att bara vara inloggad på mitt konto på best western. Jag vill bo på Winery hotell i Solna i helgen. Kostar 1026 kr genom att bara vara inloggad, kostar 1080 kr genom Circle K (samma avbokningsregler). Men kanske bara gäller detta hotell, denna helgen.

Bo 3 nätter, betala för 2

Best Western har ett erbjudande där du kan bo 3 nätter på något av deras hotell men bara betala för 2. Logga in och boka med kampanjkod SUMMER2020. Som medlem får du poäng för alla tre nätter.

Välkommen till våra småskaliga, familjeägda hotell!

Boendeperiod: 11 juni – 31 augusti 2020 (bokas mellan 5 juni – 16 augusti).

Erbjudandet gäller ett begränsat antal rum per hotell. Kampanjkoden är automatiskt laddad när du bokar via denna kampanjsida.

Bo 3 nätter, betala för 2 - Best Western Hotels and Resorts

Fri ombokning genom att kontakta hotellet. Bokningen är ej återbetalningsbar.

*33% rabatt per natt

Googla

Fått väldigt bra erbjudanden i Göteborg å Fredrikshavn på så sätt

Tror det var Coop när det gällde DK

Back