onelifetolive
New member
Är det någon som har förslag på kampanjkod för bokning av rum?
A A , eller anonyma alkoholister är man ju del av i smyg, men fan inte har man fått nån rabatt i minibaren på best western för det ....Homer skrev:Kod? beroende på vart du tänker bo finns diverse erbjudanden t.exhttps://www.bestwestern.co.uk/summeri USA funkar ofta A A (motormännen)Klicka för att utvidga...
apknug skrev:A A , eller anonyma alkoholister är man ju del av i smyg, men fan inte har man fått nån rabatt i minibaren på best western för det ....Där emot tipple a, AAA, har ofta 10% överallt på walk in rates, nästa gång jag bilar i USA ska jag fixa ett medlemskap, om jag inte är för full.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Best Western Hotels and Resorts - MastercardSom innehavare av Mastercard får du 10% rabatt på Best Available Rate på vardagarna (söndag-torsdag) och 20% rabatt på Best Available Rate på helgerna (fredag-lördag)på Best Western Hotels & Resorts i Norden och Baltikum (Sverige, Norge, Danmark, Island, Finland, Polen, Lettland och Litauen). Rabatten gäller i mån av plats och ett begränsat antal rum per hotell.För att få din rabatt, uppge alltid ditt kundnummer 01511940 när du bokar.Skriv in 01511940 där det står Bokningskod Företagintedär det står kampanjkodKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Kod? beroende på vart du tänker bo finns diverse erbjudanden t.exhttps://www.bestwestern.co.uk/summeri USA funkar ofta A A (motormännen)Klicka för att utvidga...
Onelifetolive skrev:Brukar dom kolla att man verkligen är medlem?Klicka för att utvidga...
Onelifetolive skrev:Kan man som svensk bli medlem?Klicka för att utvidga...
jerixon skrev:Finns ju 20% off weekends nu med om jag ej missminner mig...Web18 e koden som vanligtKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Något som skiljer den ifrån den här?Önskar tips på bokningskod hos Best Western | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorMastercard rabatten brukar vara bättre, priset är oftast detsamma men det är avbokningsbart.Klicka för att utvidga...
Alltid bra med koder men jag får bättre pris genom att bara vara inloggad på mitt konto på best western. Jag vill bo på Winery hotell i Solna i helgen. Kostar 1026 kr genom att bara vara inloggad, kostar 1080 kr genom Circle K (samma avbokningsregler). Men kanske bara gäller detta hotell, denna helgen.Olle K skrev:Cirkle K och deras Extra Club har nu börjat ett samarbete med Best Western där man får 20 % rabatt inom Norden, Polen och Baltikum (Nordic Business Diamond pris). Bokningskoden är 01733070 under företagsavtal.Länk till sidan.Klicka för att utvidga...