Du skall ha tillgång till Kansai lounge i terminal 1 vid gate 20Ano skrev:Någon som flugit med Korean Air från KIX [Osaka] på senaste tiden, och vet vad man har för lounge-alternativ som EBG, (economy)?Information jag hittar online är ganska tvetydig, så hade varit fint med någorlunda färsk erfarenhet.Klicka för att utvidga...
Jo, det kan jag förstå. Att Korean ger tillgång till Skyteam Elite Plus i sina egna lounger.PopLars skrev:Inte KIX, men åkte från FUK med Korean i Eco som EBG förra veckan och hade då tillgång till Koreans loungeKlicka för att utvidga...
Vet du om man även har tillgång till KIX lounge Premium?Erik Österberg skrev:Du skall ha tillgång till Kansai lounge i terminal 1 vid gate 20Klicka för att utvidga...
Oklart! Vi blev hänvisade till Kansai. Testa vetjaAno skrev:Jo, det kan jag förstå. Att Korean ger tillgång till Skyteam Elite Plus i sina egna lounger.På KIX har de dock ingen egen lounge, så då är det mer beroende av vilka avtal de slutit med externa aktörer för eventuella status-passagerare som flyger med dem.Vet du om man även har tillgång till KIX lounge Premium?Klicka för att utvidga...