B bankb New member May 5, 2018 #1 Har för mig att det funnits en väldigt lång tråd med olika Plusgrade bud. Lyckas inte hitta den nu när jag tänkte kolla lite. Är det jag som är blind eller har tråden tagits bort?
Har för mig att det funnits en väldigt lång tråd med olika Plusgrade bud. Lyckas inte hitta den nu när jag tänkte kolla lite. Är det jag som är blind eller har tråden tagits bort?
D Deleted member 23500 Guest May 5, 2018 #2 bankb skrev:Har för mig att det funnits en väldigt lång tråd med olika Plusgrade bud. Lyckas inte hitta den nu när jag tänkte kolla lite.Är det jag som är blind eller har tråden tagits bort?Klicka för att utvidga... Click to expand... Plusgrade: Rapportera dina bud | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
bankb skrev:Har för mig att det funnits en väldigt lång tråd med olika Plusgrade bud. Lyckas inte hitta den nu när jag tänkte kolla lite.Är det jag som är blind eller har tråden tagits bort?Klicka för att utvidga... Click to expand... Plusgrade: Rapportera dina bud | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
B bankb New member May 5, 2018 #3 Mattias Holmén skrev:Plusgrade: Rapportera dina bud | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack!
Mattias Holmén skrev:Plusgrade: Rapportera dina bud | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack!