Beror på vilken bokningsklass du har, dom billigare klasserna ger 250 (315 vid 25% extra) medan dom dyrare Go fortfarande ger 500(625) poäng.ante_77 skrev:Ja, men GO låg på 315 poäng.Ser ut som att dom har gått tillbaka till den gamla poängintjäningenKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Jaha, du avsåg den "gamla och BRA" intjäningen. Jag tänkte att du kanske missat sista ändringen och refererade till intjäningsmodellen innan den som var rätt usel. Vilken sträcka flög du och i vilken bokningsklass?Klicka för att utvidga...
På boardingkortet står oftast kabinklass och inte bokningsklass. Har du dock ett pappersboardingkort står dock ofta båda typ ML där L:et är litet. Kabinklass M, bokningsklass Lante_77 skrev:UME-ARN-CPH-HAU.Enligt Passbook så står det "M".De tidigare biljetterna står även de som M och har gett mig 315 poäng.Enda skillnaden på resorna är att jag har flugit via CPH istället för OSL.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:M ger dig 500+statusbonus numera iaf.Klicka för att utvidga...
Nä, på passbook står kabinklass inte bokningsklass, förstår att det är förvirrande.ante_77 skrev:Kan man lita på Bokningsklassen som står i Passbook?Första gången jag får "full pott" i så fall.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:I SAS fall, använder man fortfarande "C" för SAS PlusKlicka för att utvidga...
Har inte släppt vilken sträcka det är till SAS.......SAS404 skrev:First rule of MR DONT CALL!!!!Klicka för att utvidga...
Christian Sternudd skrev:Hinner man verkligen runt säk/incheck på 1 timma i Faro? :OKlicka för att utvidga...