https://www.americanexpress.com/content/dam/amex/se/documents/medlemsvillkor/kreditkort.pdfTonton skrev:Lust att hänvisa till någon källa?Tog en kik på Amex hemsida, men hittade inte någonting initialt.Klicka för att utvidga...
Tack!
Var läser du det?LPC123 skrev:Det gäller inte oss som redan har kort utan nya kort om jag läser rätt?Klicka för att utvidga...
Jag skulle tro att du får betala 4800 kronor när kortet ska förnyas första gång efter 1 januari 2020.LPC123 skrev:Det gäller inte oss som redan har kort utan nya kort om jag läser rätt?Klicka för att utvidga...
Du lär ju inte behöva byta p.g.a. den här avgiftsförändringen, så håll fast vid det gamla betalkortet du.Ricci skrev:Jag har fortfarande kvar mitt Amex Elit betalkort men man blir väl tvungen att byta nästa år till kreditkortet?Klicka för att utvidga...
Bara att hålla med!!danielhog skrev:Ang inflationen så är det en offtopic-diskussion men slänger in brandfacklan om hur KPI beräknas och att det är där felet ligger, egentligen har vi inflation.Klicka för att utvidga...
Atom skrev:Oaktat inflation eller inte. Denna prisökning leder nog till ett kortbyte för egen del.Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Intressant! Får jag fråga till vad du tänker byta bort, samt vad du byter till isf?Personligen ser jag prishöjningen som något väntat och inget som triggar någon ändring hos mig - även om försämringar alltid är tråkigt. Jag tycker också att de kort jag har hos Amex utklassar allt annat på marknaden, så det finns inget likvärdigt att byta till.Klicka för att utvidga...