Problem att logga in på SAS Eurobonus Mastercard?

Sir Lemon skrev:Ng som vet om det är kortnumret enbart ocr?Klicka för att utvidga...
Det har diskuterats flera ggr tidigare… läs ner nedan

SAS Mastercard kreditgräns

Jag har ett SAS Mastercard med låg kredit. Nu vill jag göra en inbetalning till det kontot men har ingen faktura. Jag ska boka en resa och behöver tillgång till hela krediten. Hur gör jag?

www.businessclass.com

011430121 skrev:Det är samma OCR som du hade på din senaste fakturan, du hittar den i appen och gå in på fakturorDet fungerar inte med kortnumret längre .Klicka för att utvidga...
Problemet var att det inte gick att logga in på varken appen eller webben och jag ville betalt min månatliga räkning. Hoppas det löser sig under dagen.

Sir Lemon skrev:Problemet var att det inte gick att logga in på varken appen eller webben och jag ville betalt min månatliga räkning. Hoppas det löser sig under dagen.Klicka för att utvidga...
Nu verkar det ju gå att logga in i appen igen men om det händer fler gånger så kan du kolla under genomförda betalningar på din bank, där kan du se det ocr som du betalade till förra gången.

Verkar som problem nu igen.

Jag kommer varken in i SAS eller spendwise app eller webb. Försökt sedan 21-tiden.

Har ni andra också problem?

Fredah skrev:Verkar som problem nu igen.Jag kommer varken in i SAS eller spendwise app eller webb. Försökt sedan 21-tiden.Har ni andra också problem?Klicka för att utvidga...
Yep, inte fungerat på några timmar varken appen eller att logga in på webben.

Back