I impendill New member Feb 18, 2016 #1 Hej! Jag försöker regga några flighter gjorda med NZ till Asia Miles. Någon som vet varför det endast går att välja rutten HKG-AKL och omvänt? Inga av de rutter jag flög går att regga. SYD-AKL, AKL-RAR, RAR-AKL, AKL, SYD.
Hej! Jag försöker regga några flighter gjorda med NZ till Asia Miles. Någon som vet varför det endast går att välja rutten HKG-AKL och omvänt? Inga av de rutter jag flög går att regga. SYD-AKL, AKL-RAR, RAR-AKL, AKL, SYD.
P peter65 New member Feb 18, 2016 #2 Jag tror det beror på att ANZ och Cathay har en codeshare på den rutten HKG-AKL. ANZ ligger i Star och Cathay i Oneworld.
Jag tror det beror på att ANZ och Cathay har en codeshare på den rutten HKG-AKL. ANZ ligger i Star och Cathay i Oneworld.
L lukas2 New member Feb 18, 2016 #3 Partner Frequent Flyer Programmes - Cathay Pacific Yes, är nog bara på mellan HKG-AKL man kan få poäng/miles
Partner Frequent Flyer Programmes - Cathay Pacific Yes, är nog bara på mellan HKG-AKL man kan få poäng/miles