T tockstew New member May 30, 2017 #1 Hej! Jag kan inte komma åt Malaysias web via iOS. Man kommer bara till deras bokningssida....hjälp mig någon IT-kunnig! Tock
Hej! Jag kan inte komma åt Malaysias web via iOS. Man kommer bara till deras bokningssida....hjälp mig någon IT-kunnig! Tock
T tommy New member May 30, 2017 #2 Vad menar du? Här är vanliga start sidan på min mac Home | Malaysia Airlines På Paddan väljer du Visit our globalSite "på meny strecken"
Vad menar du? Här är vanliga start sidan på min mac Home | Malaysia Airlines På Paddan väljer du Visit our globalSite "på meny strecken"
T tockstew New member May 30, 2017 #4 @Tommy jo så långt kommer jag men jag kan t.ex. Inte komma vidare för att läsa om deras produkt, lounger etc. D
@Tommy jo så långt kommer jag men jag kan t.ex. Inte komma vidare för att läsa om deras produkt, lounger etc. D
J jumbooze Guest May 30, 2017 #5 De har på mobilsidan väldigt basic info, kringå detta genom att tanka ner Chrome och välj skrivbordsversion
De har på mobilsidan väldigt basic info, kringå detta genom att tanka ner Chrome och välj skrivbordsversion
A avgeek New member May 30, 2017 #7 Tockstew skrev:Funkade fint. Tack för tipset!TockKlicka för att utvidga... Click to expand... Tips till nästa gång, i adressfältet på safari, håll ner refreshknappen så kan du önska desktopversion
Tockstew skrev:Funkade fint. Tack för tipset!TockKlicka för att utvidga... Click to expand... Tips till nästa gång, i adressfältet på safari, håll ner refreshknappen så kan du önska desktopversion