Qatar Airways 787-9 från Arlanda

• Thread starter Thread starter QR A319
  • Start date Start date
Q

QR A319

Guest
Hejsan,

QR flyger med Boeing 787-9 till Arlanda ganska frekvent under Oktober månad. Jag har en resa bokad och det blir premiärtur för min del i den splitternya Q-Suite layouten.

Titta efter planerad flygplanstyp kan ni göra på den här länken Check Routing - Qatar Airways Cargo

Häls

Lillkärran

Flög doha-hkt med 9:an två veckor sedan.

Lite besviken faktiskt. Tycker 787-8 business är bättre.

9:an känns väldigt trång. Inte bara utrymmemässigt utan på längen också för fötterna. Plus är ju dörren men det var nog det enda.

Fin kabin dock.

Johnjohn skrev:Flög doha-hkt med 9:an två veckor sedan.Lite besviken faktiskt. Tycker 787-8 business är bättre.9:an känns väldigt trång. Inte bara utrymmemässigt utan på längen också för fötterna. Plus är ju dörren men det var nog det enda.Fin kabin dock.Klicka för att utvidga...

Jag är en sån där XXL kille på längden och kan bara instämma i vad du skriver och kommer aktivt välja bort 787-9 i fortsättningen, om möjlighet ges. Suiten är för hårt nerskalad för att passas in i den här maskinen. Ingen skoförvaring heller men plus för det nya brickbordet och laddningsstationen till mobilen.

QR A319 skrev:Jag är en sån där XXL kille på längden och kan bara instämma i vad du skriver och kommer aktivt välja bort 787-9 i fortsättningen, om möjlighet ges. Suiten är för hårt nerskalad för att passas in i den här maskinen. Ingen skoförvaring heller men plus för det nya brickbordet och laddningsstationen till mobilen.Klicka för att utvidga...
Ja den trådlösa laddstationen är också ett plus. Jag är 183cm så är inte extremt lång men var ändå för liten för mig.

Back