Qatars nya ekonomiklass

...jeg tror simpelt hen ikke, at de har mere at byde paa? De er ogsaa ved at afvikle business class cabinerne paa widebodies, laeste jeg nogetsteds. Priserne er hoeje, of deres FFP er devalueret til 1/3-1/2. Produktet bliver kedeligt naar der ikke er sket vaesentlige forbedringer siden 2011..?

3cc219d2-2b33-4aba-97ab-0793c85aa217-png.87414

the seats are partially in shells – this means that if the person in front of you reclines, the back of their seat does not come forward into your face
Qatar claims that the seat has “a 19-degree recline system.

Ska hela flottan bytas ut eller är det bara på nyinköpta plan som dessa stolar blir aktuellt tro?

Friskt att någon faktiskt invedterar i economy idag. Hatten av för det till Qatar Airways. Varje litet steg är ett steg i rätt riktning. Nu tycker jag att 8år till fullbordat flotta låter extremt långt i flygår, men om de flesta planen kan ha produkten inom 3 år så är det en början....

Dubbla hyllor ! Vänta var såg jag det först ...

Öresundståget ! dock ingen skärm , satt länge och funderade men ingen bra förklaring till vad man kan använda den övre hyllan till , fikat trillar av i kurvorna

KNA skrev:Dubbla hyllor ! Vänta var såg jag det först ...Öresundståget ! dock ingen skärm , satt länge och funderade men ingen bra förklaring till vad man kan använda den övre hyllan till , fikat trillar av i kurvornaKlicka för att utvidga...

Den övre hyllan är väl för att ställa ipad eller telefon på. Sett detta även på något flygplan, där fanns det även en liten flexibel krok att haka fast i överkant på ipad/telefon. Kan bara inte komma på vart jag såg det...

Back