Registrera saknade poäng, flygning syns men ej poängen

got-xxx

New member
Jag försökte registrera saknade poäng från två flygningar med SAS till mitt Eurobonuskonto, men får upp att de redan är registrerade på mitt konto. Jag har dock inte fått några poäng för dessa flygningar, och de syns inte under senaste aktiviteter. Däremot ser jag att de har räknats till mina kvalificerande flygningar. Har någon varit med om något liknande? Vart vänder jag mig nu för att få mina saknade poäng?



Kan tillägga att jag blev ombokad två gånger på grund av inställda flyg, och i den processen blev jag uppgraderad från Go Light till Plus Pro. Reste tillsammans med min partner, och hon har fått poäng för den ena flygningen (därav vet jag att den nya bokningen är i Plus Pro), men den andra är det samma problem med som för mig.



Hade även lagt till biobränsle, vilket jag inte sett något av. Kommer jag kunna få poäng för det trots att jag blev ombokad, eller behöver jag starta ett claim för att få tillbaka pengarna för det i stället?
 
GOT-XXX skrev:Vart vänder jag mig nu för att få mina saknade poäng?Klicka för att utvidga...
Ditt närmaste skyddsombud alternativt statsministern, var tror du?

Försökt med SAS kundtjänst möjligtvis?
 
Rickard_O skrev:Ditt närmaste skyddsombud alternativt statsministern, var tror du?Försökt med SAS kundtjänst möjligtvis?Klicka för att utvidga...
Vill du svara på frågan så gör det och vill du inte så skriv inte.

På vilket sätt blir detta forum bättre av att du är dryg och sarkastisk?
 
Någon som lyckats registrera saknade poäng för en SAS-flygning senaste tiden?

Jag har försökt i en veckas tid och får bara upp följande felmeddelande.

Testat olika webbläsare och enheter.



sk%C3%A4rmavbild-2024-10-27-kl-10-03-30-png.158587
 
Fredrik Sund skrev:Någon som lyckats registrera saknade poäng för en SAS-flygning senaste tiden?Jag har försökt i en veckas tid och får bara upp följande felmeddelande.Testat olika webbläsare och enheter.Visa bifogad bild 158587Klicka för att utvidga...


Jag får samma meddelande när jag försöker efterregistrera saknade poäng (Korean Air) på mitt EB-konto….testade för någon vecka sedan, och idag, samma resultat.
 
Fredrik Sund skrev:Någon som lyckats registrera saknade poäng för en SAS-flygning senaste tiden?Jag har försökt i en veckas tid och får bara upp följande felmeddelande.Testat olika webbläsare och enheter.Visa bifogad bild 158587Klicka för att utvidga...


Samma här, först vart det så där ett antal ggr sen funkade det att börja regga. Men det gick inte genom då det var nått tjall med min biljett

prova igen, plötsligt går det. (testade nu och då gick det) Man måste slå av VPN eller liknande



mailade diamond supporten som sa att problemet att min bokning inte var kopplad till biljetten?

De sa att de skulle fixa det, efter 3 dagar om ett mail att de hade problem att fixa det och nu har det gått 10 dagar , har mailat och påmint men inget har hänt. Få se om jag får se i stjärnorna efter de poängen. Var en dyr Plus pro Bio så det var inte en struntsumma.
 
Mycket märkligt, fortfarande inte några poäng, de säger bara att de "jobbar på det" när jag har mailat och frågat hur det går.

I morgon är det sex veckor sen flygningen.



Läste nångonstans att det var fler som hade problem med manuell registrering men hittar det inte, har för mig att det var i nån av miljon trådarna.
 
Back
Top