K kajsa84 New member May 13, 2021 #1 Hej! Om allt går som planerat blir det en resa till Italien i juli. Har ni bra tips på restauranger? Kan vara både fine dining och enklare ställen…
Hej! Om allt går som planerat blir det en resa till Italien i juli. Har ni bra tips på restauranger? Kan vara både fine dining och enklare ställen…
A alf New member May 13, 2021 #2 kajsa84 skrev:Hej!Om allt går som planerat blir det en resa till Italien i juli. Har ni bra tips på restauranger? Kan vara både fine dining och enklare ställen…Klicka för att utvidga... Click to expand... Jag tror det finns en tråd om detta på forumet. Jag har i varje fall diskuterat restauranger i Rom för ett antal år sedan.
kajsa84 skrev:Hej!Om allt går som planerat blir det en resa till Italien i juli. Har ni bra tips på restauranger? Kan vara både fine dining och enklare ställen…Klicka för att utvidga... Click to expand... Jag tror det finns en tråd om detta på forumet. Jag har i varje fall diskuterat restauranger i Rom för ett antal år sedan.
G golfkillen New member May 13, 2021 #3 En snabb sökning hittade tre trådar som avhandlat samma ämne Restauranger i Rom | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor Bra restauranger utan turistfälleaura i Rom? | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor Restaurangtips i Rom | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
En snabb sökning hittade tre trådar som avhandlat samma ämne Restauranger i Rom | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor Bra restauranger utan turistfälleaura i Rom? | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor Restaurangtips i Rom | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor