Lonelyflyer skrev:Ungefär som min häromåret3 nätter L.A3 nätter Las Vegas3 nätter SFOvi flög emellan samtliga, men hyrde bil i LA, det går inte att förflytta sig i den staden utan bil..Klicka för att utvidga...
Storsteffe skrev:Till skillnad mot en del andra så tycker jag ni ska skippa Vegas, ni kommer att ha fullt upp med kusten. SF till San Diego kräver mycket tid om man ska ha uppleva det som bjuds. Attt köra HW 1 är naturligtvis ett måste och lås inte upp hotell nätterna utan se till att ni kan boka om.Klicka för att utvidga...
Johan Pfeifer skrev:Det är lätt att köra bil i Kalifornien. Visst är det många bilar och filer, men jag upplever det ändå som att folk är mer toleranta än på många andra ställen. Blinkar man och visar att man vill byta fil så lämnar folk plats åt dig.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Ålder på oss - 22.Klicka för att utvidga...
Johan Pfeifer skrev:Värt att notera är dock att i mars kan det vara lite av ett äventyr att ta sig upp till Yosemite. Snökedjor är (troligen) ett krav så tidigt på våren, beroende på vädret. Och är det ett krav så är det ingen idé att försöka chansa.Klicka för att utvidga...