R
Villkor, räntor och avgifter i samband med köp och kontantuttag förblir oförändrade. Eventuella framtida förändringar kommer att meddelas av Avida längre fram.Klicka för att utvidga...
Fick utbetalt mina sista åretbäringar 3 jan. Ser nästan ut som att de handjagat in det. Hela kronor (brukar alltid vara ören) plus att jag fått för en som stod som "obekräftad" innan återbäringssajten stängde (men den kan ju ha blivit bekräftad sedan dess).intuition skrev:Och där kom det.Santander återbäring upphör 15 december.Alla kort förs över till Avida vid årsskiftet. Ingen info om betalo-samarbetet, men den här texten låter en ana att försämringar kommerKlicka för att utvidga...
salbard skrev:Jag fick en faktura från Avida idag , är 4-5 år sedan jag sa upp Santanderkortet ...Klicka för att utvidga...
Kollade nämre nu vad det var de skickat Faktura/kontoutdrag och står återbetalning , jag trodde jag hade avslutat det kontot för sista kontoutdraget Santander har skickat är från 2020-05-07 ...intuition skrev:Vad var det för faktura? Typ en kopia på en gamal korrekt (men betald) faktura, en restskuld som de hittat (på) eller en årsavgift, eller?Klicka för att utvidga...