Davvelavve
Medlem
Ja har PDF biljett, är en revenue bokning.Finns bokningen kvar överhuvudtaget och har du en biljett (PDF på mail)?
När jag laddar bokningen i appen får jag "something went wrong we processing your request"
Ja har PDF biljett, är en revenue bokning.Finns bokningen kvar överhuvudtaget och har du en biljett (PDF på mail)?
Då löser det nog sig på flygplatsen men kom inte dit i sista minut. Jag har också haft det själv och hos familjemedlemmar, har inte hittat någon tydlig anledning.Ja har PDF biljett, är en revenue bokning.
När jag laddar bokningen i appen får jag "something went wrong we processing your request"
Hände mig för inte så länge sedan, jag kunde inte checka in, alla andra i bokningen kunde det. Var i kontakt med kundtjänst men de kunde inte säga någonting om vad eller varför, utan bara "det händer ibland". Åkte till flygplatsen lite tidigt och hade förväntat mig att få köa till den fysiska incheckningsdisken, men provade på en självserviceautomat på flygplatsen och där fungerade allting utan problem.Ska ut och flyga imorgon, men jag kan inte checka in.
Hände mig för inte så länge sedan, jag kunde inte checka in, alla andra i bokningen kunde det. Var i kontakt med kundtjänst men de kunde inte säga någonting om vad eller varför, utan bara "det händer ibland". Åkte till flygplatsen lite tidigt och hade förväntat mig att få köa till den fysiska incheckningsdisken, men provade på en självserviceautomat på flygplatsen och där fungerade allting utan problem.