funcadelic
New member
Vilken kärra har de tagit för att köra denna rutt? Kul med en speciallinje! Någon som ska dit?
Den låg under en folder som heter Events(borttagen idag).ZZZebra skrev:Var fick du upp den där? Är EBD men inte fått inbjudan via mejl och kan inte se något på Diamond-sidorna.Klicka för att utvidga...
Ja, jag ser inga flighter andra datum än de angivna, så det är nog en precialflight just för det eventetJakob Österberg skrev:Kör de en flygning i varje riktning eller hur ser rutten ut? Jag brukar åka till Austin ganska ofta, och vore ju kul att testa SAS direktflight.Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:Går det att åka hem med vändande kärra ?Klicka för att utvidga...
Kollade med min kontakt och det blir samma baspoäng som övriga US linjer.Jakob Österberg skrev:Vad kan den tänkas ge för poäng? Samma som Miami kanske?Klicka för att utvidga...
Jobbar din kontakt på kundtjänst?Silferlood skrev:Kollade med min kontakt och det blir samma baspoäng som övriga US linjer.Klicka för att utvidga...
Men övriga USA-linjer har ju olika mängd poäng beroende på destination...Silferlood skrev:Kollade med min kontakt och det blir samma baspoäng som övriga US linjer.Klicka för att utvidga...
Skulle nog tänka mig att den ger som linjerna till LAX/MIA/SFOCanadien skrev:Jobbar din kontakt på kundtjänst?SAS har tre olika buckets för intjäning till USBaspoäng per enkelresa SAS Go|| Go Flex och Plus Saver || Plus och Business Saver ||SAS BusinessBoston, New York3 000 4 000 6 000 9 000Peking, Chicago, Washington3 750 5 000 7 500 10 000Hongkong, Shanghai, Tokyo,
Miami, Los Angeles,
San Francisco4 500 6 000 9 000 12 000Klicka för att utvidga...
Mest troligt ja, Austin är ca 250 Miles längre än Miami och ca 250 Miles kortare än Los AngelesMrDollar skrev:Skulle nog tänka mig att den ger som linjerna till LAX/MIA/SFOKlicka för att utvidga...