Jag gissar också på Seoul dock är jag osäker på om de har tillräckligt med A350 för det.Tobbe.O skrev:Ska vi gissa än en gång på Seoul?Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Jag gissar också på Seoul dock är jag osäker på om de har tillräckligt med A350 för det.Klicka för att utvidga...
Edit2: Detroit var det som de skrev om.Ricci skrev:Jag gissar också på Seoul dock är jag osäker på om de har tillräckligt med A350 för det.Edit: Läste på ett USA-forum för 1-2 veckor sedan och de skrev ytterligare en plats i USA för SAS.Men jag kommer inte ihåg var men kanske det var Dallas eller Huston dvs det var inte östkusten.Klicka för att utvidga...
Minnespolis isåfall va? Med tanke på Deltas hubbRicci skrev:Edit2: Detroit var det som de skrev om.Klicka för att utvidga...
Delta har gått redan att de kommer flyga från Minnespolis till CPH.Plus skrev:Minnespolis isåfall va? Med tanke på Deltas hubbKlicka för att utvidga...
Juuuuust det. Det stämmer. Minnet sviker ibland.Ricci skrev:Delta har gått redan att de kommer flyga från Minnespolis till CPH.Klicka för att utvidga...
Nej, egentligen inte. Blir heller inte förvånad om det visar sig vara Europa.Tomas E skrev:Finns det något i reklamen som tyder på att det är en ny longhaul-destination? Om inte, så är det väl Köpenhamn till någon ny europeisk destination, utöver de som tidigare meddelats. Det har ju t.ex. uttrycks förvåning här på BC att SAS inte alls flyger på Wien, så kanske CPH-VIE.Klicka för att utvidga...
Detroit är också en DeltahubbPlus skrev:Minnespolis isåfall va? Med tanke på Deltas hubbKlicka för att utvidga...
San Jose? I Costa Rica eller Kalifornien?Plus skrev:Nej men skämt å sido, tror nog isåfall mer på Minneapolis eller San José (även om det borde vara för sent för denna vinter) eftersom den har det väl tidigare varit sagt. Deltas vd har sagt i media att SAS tittar på att byta Washington mot MSP. Tror inte Seoul av två anledningar, dels att man inte kan flyga över Ryssland, dels för att Korean ska flyga ”testcharter” i vår.Skulle inte bli förvånad om allt ståhej visar sig bli en linje inom Europa.Klicka för att utvidga...
Detroit är en Delta hub, även Salt Lake City. Tro dock inte på någon av dessa.Plus skrev:Minnespolis isåfall va? Med tanke på Deltas hubbKlicka för att utvidga...