robbiedeluxe
New member
Er det noen som vet hvorfor maten i ARN loungen er så mange hakk dårligere enn i CPH eller OSL?
Det enda jag kan tänka mig är att SK har färre långlinjer från ARN. Men å andra sidan borde väl TG och CA räknas in och höja nivån i loungen lite?Robbiedeluxe skrev:Er det noen som vet hvorfor maten i ARN loungen er så mange hakk dårligere enn i CPH eller OSL?Klicka för att utvidga...
Fast då är det egentligen konstigt att Oslo loungen räknas som bättre än Arlanda loungen, Oslo har ännu färre långlinjer än Stockholm.Gnopps skrev:Det enda jag kan tänka mig är att SK har färre långlinjer från ARN. Men å andra sidan borde väl TG och CA räknas in och höja nivån i loungen lite?Klicka för att utvidga...
+chipsen är fortfarande sourcream om jag minns rätt..Jacob skrev:Testade föresten Novia loungen tidigare i veckan (eller heter den Menzies nu?). Den till höger om SAS loungen.Måste säga att SAS loungen trots allt är mycket bättre, det enda som är bättre i Novia loungen är utsikten.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Och denna fredag bjuder SAS på köttbullar, potatissallad och morötter i Scandinavian loungen på ArlandaInget som helst att klaga på faktiskt...!Visa bifogad bild 568Testade föresten Novia loungen tidigare i veckan (eller heter den Menzies nu?). Den till höger om SAS loungen.Måste säga att SAS loungen trots allt är mycket bättre, det enda som är bättre i Novia loungen är utsikten.Klicka för att utvidga...
Vet inte hur det är i år men förra året plockade de bort all mat från Helsingforsloungen under sommaren, inte ens knäckebröd fanns att få. Såklart, man är ju inte hungrig på sommaren...Marcus Carlzon skrev:Jacobs bilder såg ju trevliga ut, lite champagne glas och bubbel e ju trevligt. Maten i Got loungen är ju sällan nåt speciellt. Ibland kan man få lite rosebubbel under sommaren..Klicka för att utvidga...