Ja, stämmerfcx skrev:Det är lite suddigt, men jag misstänker att det är menyn ut från SFO?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Vad tusan är "affärsklass"?Klicka för att utvidga...
Det kallar FINNAIR sin Business Class på svenskaJacobGBG skrev:Vad tusan är "affärsklass"?Klicka för att utvidga...
Det bär mig emot att behöva rätta dig, men sedan den nya kabinen rullades ut så säger Finnair "business class" på svenska. Innan dess hette det "företagsklassen".011430121 skrev:Det kallar FINNAIR sin Business Class på svenskaKanske trådskaparen är van att resa med AYKlicka för att utvidga...
Jag skäms, tog helt fel, dumstruten sitter på hela dagen.fcx skrev:Det bär mig emot att behöva rätta dig, men sedan den nya kabinen rullades ut så säger Finnair "business class" på svenska. Innan dess hette det "företagsklassen".Klicka för att utvidga...
De har ju dessutom slutat kalla det 'Turistklass' bak i bussen...fcx skrev:Det bär mig emot att behöva rätta dig, men sedan den nya kabinen rullades ut så säger Finnair "business class" på svenska. Innan dess hette det "företagsklassen".Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Jag skäms, tog helt fel, dumstruten sitter på hela dagen.Varumärket rasar.Klicka för att utvidga...
Spännande med ny champagne! Någon som testat att förbeställa en halvflaska Charles Heidsieck på shorthaul ännu? Jag har ingen resa inplanerad i skrivande stund tyvärr så kan inte testa själv...Jake Peralta skrev:Det ska komma en ny drinkmeny from. 1 juni enligt crew. Det kommer bli en ny champagne, och även mojito kommer finnas med bla. Hur resten av drinkmenyn kommer se ut visste han inte då för 2 veckor sedan.Klicka för att utvidga...
Kan man alltså förbeställa det hos SAS? Vart kan man läsa mer om detta?Remington Steele skrev:Spännande med ny champagne! Någon som testat att förbeställa en halvflaska Charles Heidsieck på shorthaul ännu? Jag har ingen resa inplanerad i skrivande stund tyvärr så kan inte testa själv...Klicka för att utvidga...
Kan inte se att det är möjligt att förbeställa ännu? Men vore ju väldigt trevligt om det blir Charles Heidsieck!Remington Steele skrev:Spännande med ny champagne! Någon som testat att förbeställa en halvflaska Charles Heidsieck på shorthaul ännu? Jag har ingen resa inplanerad i skrivande stund tyvärr så kan inte testa själv...Klicka för att utvidga...
Har inte hittat/sett eftersom jag inte har någon egen bokning men ska vara möjligt från 7 maj, i början från Köpenhamn.bajenludde skrev:Kan man alltså förbeställa det hos SAS? Vart kan man läsa mer om detta?Klicka för att utvidga...