Den koden fungerade inte för mig för direkt uppgradering till 2nd floor, tyvärr. Samma kod som erbjudandet i första inlägget (vilket fungerade fint, stort tack =) ). Men direkt uppgradering till 2nd floor hade ju suttit fint =)
OT: Det här blev mitt första inlägg =) Har snokat runt här i en månad, men tänkte att det var dags att ta steget och bli medlem. Tack till alla er som bidrar med finfina tips! Hoppas kunna återgälda det så småningom =) /Mattias
Hittade även denna som skulle passa mig perfekt då jag reser mycket på väghotellen.
Jag skulle regga mig men hittade inte erbjudandekoden, någon som vet?
Hittade även denna som skulle passa mig perfekt då jag reser mycket på väghotellen.
Jag skulle regga mig men hittade inte erbjudandekoden, någon som vet?
Lustigt! Erbjudandet skulle ju gälla för de kommande tre bokningarna under 3 månaders tid. Jag registrerade mig i november och hade tyvärr bara en vistelse under dessa 3 månader.
Nu loggade jag in på Scandic och såg att jag hade fått dubbla kvalificerade nätter och 2000 extra poäng för senaste vistelsen i alla fall, trots att det gått mer än 3 månader.
Har någon mer råkat ut för detta? Hoppas det är en glitch och att även min kommande vistelse räknas, för då bor jag fyra nätter!
Maj - Dubbla poäng på vistelsen
Juni - Ingen vistelse
Juli - Dubbla poäng på vistelsen
Augusti - Tre månader hade gått och nu var det bara vanligt poängintjäning
Dock blev det en liten annan glitch, aktiverade båda "dubbla nätter-kampanjen" och"dubbla poäng och nätter-kampanjen".
Fick dubbla poäng och räknades som trippla nätter