Aha, det har jag missat. Tack!TigerMoth skrev:SEB har service på system kl.18 till midnatt, fick en blänkare igårKlicka för att utvidga...
Samma härFredah skrev:Någon som kommer in nu?Jag kunde logga in i morse men nu verkar det vara nya problem om det inte är något lokalt med min app?Klicka för att utvidga...
Dött igen här.Fredah skrev:Någon som kommer in nu?Jag kunde logga in i morse men nu verkar det vara nya problem om det inte är något lokalt med min app?Klicka för att utvidga...
Det pågår som rapporterats i medier flera storskaliga överbelastningsattacker. De riktar sig till både BankID och storbankerna (plus annat samhällsviktigt). Vissa tillfälliga skydd och blockeringar kan påverka kopplingen du efterfrågar.FilipJ skrev:Någon som vet hur man löser problemet med Spendwise då man i appen trycker "Logga in", får prompten "Startar Mobilt Bank-ID App" men sen kommer man ingen vart? Den öppnar inte Bank-ID automagiskt, och om jag själv byter till Bank-ID appen får jag ett "Anslutningsfel" från Spendwise som felmeddelande.Klicka för att utvidga...