Sky Team biljett

ragnar-g

New member
Söker billig Sky Team biljett för att förlänga mitt Flying Blue medlemskap ytterligare ett år. Vill helst åka över dagen t/r.

Varifrån vill du börja din resa? Zürich, Basel, Geneve
Var är din destination? Flexibel
När vill/behöver du resa ut? 27 maj till 1 juni eller 8-20 juni,
När vill/behöver du komma hem? Helst samma dag
Hur länge vill du vara borta? Max 1 dygn
Hur många personer som skall resa? 1
I vilken kaninklass? Ekonomi
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Skyteam
Vad är din budget? (per person) 1500 kr
Vad är det viktigaste för dig? Att jag får Flying Blue poäng
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Ragnar G skrev:Söker billig Sky Team biljett för att förlänga mitt Flying Blue medlemskap ytterligare ett år. Vill helst åka över dagen t/r.Varifrån vill du börja din resa? Zürich, Basel, GeneveVar är din destination? FlexibelNär vill/behöver du resa ut? 27 maj till 1 juni eller 8-20 juni, När vill/behöver du komma hem? Helst samma dagHur länge vill du vara borta? Max 1 dygnHur många personer som skall resa? 1I vilken kaninklass? EkonomiMed vilka flygbolag vill du flyga med? SkyteamVad är din budget? (per person) 1500 krVad är det viktigaste för dig? Att jag får Flying Blue poängVill du stanna annanstans utöver destinationen? NejKlicka för att utvidga...
Zürich-Amsterdam T/R kostar från ca 141 CHF inkl. skatter och det går att göra över dagen.

screenshot20160525-06-kl-png.52801

KLMs X och V klass ger 25% miles till Flying Blue.

KLM | FlyingBlue.com

Ett stort tack Dr Miles för den snabba hjälpen. Kunde inte boka KL1962 på KLM hemsida så jag bokar kärran innan KL1960 för totalt CHF 149.

Back