J johannyren New member Nov 12, 2011 #1 Hej, är det ngn som vet om man får snabbare immigration i Mumbai när man anländer med LH first class från FRA. Eller skall man stå i vanliga kön? Johan
Hej, är det ngn som vet om man får snabbare immigration i Mumbai när man anländer med LH first class från FRA. Eller skall man stå i vanliga kön? Johan
A A380*G Guest Nov 12, 2011 #2 Vet ej, men immigration i Mumbai har alltid gått blixtsnabbt utan kö för mig varenda gång trots att jag flyger LH Y.
Vet ej, men immigration i Mumbai har alltid gått blixtsnabbt utan kö för mig varenda gång trots att jag flyger LH Y.
R rlager New member Nov 12, 2011 #3 Swiss erbjuder passagerare i F Fast Track immigration i Mumbai så det skulle förvåna mig om inte LH gör det. Det finns två fast track märkta diskar vid immigration. Testa dem så borde det gå vägen.
Swiss erbjuder passagerare i F Fast Track immigration i Mumbai så det skulle förvåna mig om inte LH gör det. Det finns två fast track märkta diskar vid immigration. Testa dem så borde det gå vägen.