L lillemannen New member Aug 13, 2016 #1 Jag undrar om det finns lounge på Sofitel Beverly Hills i LA som man kan utnyttja sin platinum förmån? Eller får man bara drink kuponger som på andra "vanliga" accor hotels?
Jag undrar om det finns lounge på Sofitel Beverly Hills i LA som man kan utnyttja sin platinum förmån? Eller får man bara drink kuponger som på andra "vanliga" accor hotels?
S sniff New member Aug 21, 2016 #2 Kolla vilka rum som finns, om de inkluderar lounge. Då finns lounge. Ring annars 020-kundtjänsten och be att få bli kopplad till hotellet.
Kolla vilka rum som finns, om de inkluderar lounge. Då finns lounge. Ring annars 020-kundtjänsten och be att få bli kopplad till hotellet.
A avgeek New member Aug 21, 2016 #3 Liten sidenote på denna, vi hade kackerlackor i vårt rum när vi bodde där för några månader sedan. Checkade ut på en gång. Vidrigt.
Liten sidenote på denna, vi hade kackerlackor i vårt rum när vi bodde där för några månader sedan. Checkade ut på en gång. Vidrigt.
L lillemannen New member Aug 21, 2016 #4 Var där i början av veckan och finns ingen lounge som många andra Sofitel hotell har. Däremot fanns en bar man kallade Riviera 31 Lounge Bar som jag fick två drinkbiljetter till. I övrigt blev jag uppgraderad till större rum och högt upp i byggnaden. Skaplig dyr parkering 45 $/natt
Var där i början av veckan och finns ingen lounge som många andra Sofitel hotell har. Däremot fanns en bar man kallade Riviera 31 Lounge Bar som jag fick två drinkbiljetter till. I övrigt blev jag uppgraderad till större rum och högt upp i byggnaden. Skaplig dyr parkering 45 $/natt