Hej,
Jag är ute efter en Star Alliance Awardresa från Stockholm till Bangkok i mars. Har letat och letat men hittar inte riktigt det jag är ute efter. Vill verkligen flyga med ANA, Lufthansa och Singapore Airlines (inte alla men gärna 2 åtminstone). Det närmaste jag hittat är Asiana, vilket verkar bra, men vill som sagt helst något annat. Har väl tänkt mig en rutt som till exempel ARN-FRA-HND-BKK och BKK-SIN-FRA-ARN. Men ni vet bäst!
Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? Bangkok
När vill/behöver du resa ut? Mars (när som)
När vill/behöver du komma hem? Mars (när som)
Hur länge vill du vara borta? 10-14 dagar
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst ANA/Lufthansa/Singapore Airlines men verkar vara svårt att hitta platser. Så Star Alliance om inte dessa finns.
Vad är din budget? 140 000 poäng totalt + en 2-4-1 voucher
Vad är det viktigaste för dig? Stopp på ca 2-4 timmar. Kan tänka mig längre, beror lite på flygbolag/stad/lounge osv. Vill gärna få med 2-3 leg per väg.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Öppen för förslag
Vad tror ni? Är jag för sent ute?
Uppskattar all hjälp som jag kan få!
Jag är ute efter en Star Alliance Awardresa från Stockholm till Bangkok i mars. Har letat och letat men hittar inte riktigt det jag är ute efter. Vill verkligen flyga med ANA, Lufthansa och Singapore Airlines (inte alla men gärna 2 åtminstone). Det närmaste jag hittat är Asiana, vilket verkar bra, men vill som sagt helst något annat. Har väl tänkt mig en rutt som till exempel ARN-FRA-HND-BKK och BKK-SIN-FRA-ARN. Men ni vet bäst!
Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? Bangkok
När vill/behöver du resa ut? Mars (när som)
När vill/behöver du komma hem? Mars (när som)
Hur länge vill du vara borta? 10-14 dagar
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst ANA/Lufthansa/Singapore Airlines men verkar vara svårt att hitta platser. Så Star Alliance om inte dessa finns.
Vad är din budget? 140 000 poäng totalt + en 2-4-1 voucher
Vad är det viktigaste för dig? Stopp på ca 2-4 timmar. Kan tänka mig längre, beror lite på flygbolag/stad/lounge osv. Vill gärna få med 2-3 leg per väg.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Öppen för förslag
Vad tror ni? Är jag för sent ute?
Uppskattar all hjälp som jag kan få!